Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Onderzoek naar medewerkers-betrokkenheid

06-02-2023

Practice what you preach. Binnenkort houden we een onderzoek de betrokkenheid van de medewerkers van het vernieuwde MarketResponse. Nadere informatie volgt. We rekenen uiteraard op een spectaculair hoog deelnemerspercentage dat het marktgemiddelde flink omhoog stuwt.

Lees hieronder de rest van Management Update – Week #6

Even voorstellen: Pascal Distelblom, Customer Success Manager EMEA APAC

Pascal Distelblom is eind januari aan de slag gegaan als Customer Success Manager EMEA APAC. Ze heeft dus de halve wereld onder haar hoede. Nu nog even vanuit Italië, binnenkort op kantoor in Utrecht.

Wat ga je doen?

“Ik ben contactpersoon en eerste aanspreekpunt voor klanten als ze vragen hebben. Als Customer Success Manager werk je nauw samen met klanten om ervoor te zorgen dat ze tevreden zijn met de platformdiensten die ze ontvangen. En om punten van ontevredenheid waar mogelijk te verbeteren. Je moet ervoor zorgen dat de klanten loyaal blijven aan het bedrijf en meerdere projecten willen uitrollen via het platform. Als je dit vertaalt naar de werkzaamheden zorg ik ervoor dat ik de klanten op weg help wanneer ze voor het eerst met het platform werken (onboarden). Of ik zorg ervoor dat vragen beantwoord worden wanneer ze er even niet uitkomen tijdens het opzetten van het platform. Daarnaast kan ik ook demo’s geven als klanten daarin geïnteresseerd zijn. Het is een hele brede functie.”

Wat deed je hiervoor?

“Ik heb de afgelopen vier jaar bij IRI International in Zaltbommel gewerkt. Het laatste jaar werkte ik daar als Senior Client Coördinator, dat is een vergelijkbare functie en dat was ook voor EMEA APAC. IRI is een internationale leverancier en datapartner in marktinformatie, oplossingen en diensten. Ze verzamelen data van retailers en verkopen die aan FMCG-klanten. Ik was met name het eerste aanspreekpunt voor de regionale Europese klanten. Als bijvoorbeeld L’Oréal een vraag had over een project in Frankrijk, dan hoefden ze niet in Frankrijk te gaan zoeken, maar dan zocht ik de juiste contactpersoon. Daarnaast zorgde ik ervoor dat projecten opgevolgd werden en eventuele issues opgelost werden.

Waarom heb je voor MarketResponse gekozen?

“Ik ben via een oud-collega bij MarketResponse gekomen. Bij mijn vorige werkgever leverden we de datadump, waarna de klant ermee aan de slag ging. Je zag dan niet wat er verder mee gebeurde. Bij MarketResponse kun je echt meekijken met de klant en het project en wat hij ermee wil bereiken. Je bent veel meer engaged. Daarnaast spreekt het me heel erg aan dat het niet alleen commerciële klanten zijn, maar ook klanten die bezig zijn met maatschappelijke problemen. Mooi om ook daar informatie voor te vergaren.”

Vertel eens iets bijzonders over jezelf.

“Ik woon nu nog in Italië, op het eiland Lido bij Venetië. Ik werk nog tot eind maart remote en daarna kom ik gewoon weer naar kantoor. Ik heb dan vier maanden in Italië gewoond. Dat is vanwege mijn vriend die architectuur studeert aan de TUe. Hij studeert af voor zijn master en een buitenlandstage is daar onderdeel van, zodoende.”

Even voorstellen: Martin Morlog, Laravel Developer

Sinds 1 februari is Martin Morlog in dienst als Laravel Developer. Hij werkt aan onze webapplicaties en doet dat nu nog vanuit Spanje. Vanaf 1 mei kun je hem op kantoor in Utrecht tegenkomen.

Wat ga je doen?

“Ik ben Laravel Developer. In deze functie maak ik webapplicaties en houd ik de vele webapplicaties van MarketResponse up to date en breid ze uit waar nodig en mogelijk.”

Wat deed je hiervoor?

“Ik ben 1 februari begonnen bij MarketResponse na een sabbatical van een jaar. Daarvoor werkte ik freelance volledig remote voor een Amerikaans bedrijf, ook als Laravel Developer.”

Waarom heb je voor MarketResponse gekozen?
“Ik ben via een recruiter aan deze vacature gekomen. Ik werk heel graag met de Laravel-programmatuur, dus het was mooi dat daar een vacature voor was. Wat het extra aantrekkelijk maakt is dat MarketResponse gebruikmaakt van GIS, het geografisch informatiesysteem. Dat is interessant voor mij, omdat ik stedenbouwkundige was voordat ik programmeur werd. Het is leuk om nu, zo’n tien jaar later, langs deze weg weer met mijn vorige vakgebied raakvlakken te hebben. Destijds werkte ik aan een project om digitale bestemmingsplannen te ondersteunen. Zo kwam ik erachter dat ik programmeren heel interessant vind en ben overgestapt.”

Vertel eens iets bijzonders over jezelf.

“Ik woon momenteel in Zuid-Spanje. Ik ben een jaar geleden van Eindhoven naar Frankrijk gefietst. Van daaruit ben ik verder gaan lopen door Spanje en Portugal. Ik had nu het gevoel dat het wel mooi is geweest met lopen en fietsen. Ik had zin om weer aan de slag te gaan. Vanaf 1 mei ben ik weer in Nederland.”

FD-campagne voor vernieuwd MarketResponse scoort lekker

Onze campagne in FD-media in december voor de lancering van het vernieuwde MarketResponse heeft bovengemiddelde resultaten geboekt. Advertorial en banner hebben op onze website tot medio januari 1.879 bezoekers opgeleverd.

De drie printplaatsingen in het Financieele Dagblad hebben het qua bereik erg goed gedaan (69.367) bij de B2B-doelgroep. Met een B2B van 299 is de selectiviteit voor deze doelgroep sowieso enorm hoog.

Digitaal zijn er ruim 470.000 impressies uitgeleverd en hebben we bijna 700 clicks gerealiseerd. Dat is een CTR van 0,15% en dat is conform de benchmark van FD. Het merendeel daarvan (64%) was op de smartphone.

De homepage advertorial scoorde met een bereik van bijna 219.000 impressies boven onze benchmark. Het aantal clicks lag echter iets onder de benchmark.

Twee fd-nieuwsbrieven zijn uitgeleverd aan 520.000 abonnees. Dat resulteerde in 307 en 275 clicks, beide boven de gemiddelde benchmark van 250.

Save the date: 16 maart

We houden de eerste Business Meeting Update van dit jaar op donderdag 16 maart in de Brasserie. De aanvang is om 16.00 uur en we sluiten in stijl af met een aangeklede borrel. Nadere informatie volgt nog.

Nieuwe kantoorruimte vanaf vandaag beschikbaar

De nieuwe, extra kantoorruimte 5.09 is met ingang van vandaag, maandag 6 februari, beschikbaar. Je kunt je toegangspas bij de receptie laten opwaarderen zodat je voortaan ook tot deze ruimte toegang hebt.

Gebruik het centrale e-mailadres voor Marketing

Heb je een verzoek voor de afdeling Marketing & Communicatie? Gebruik dan het centrale e-mailadres marcom@marketresponse.nl. Dat is de kortste en snelste weg naar succes. Met name Wieke en Nicole verdelen vragen (en opmerkingen) vanuit deze mailbox over de afdeling. Richt je een verzoek aan een individueel teamlid, dan kan het zomaar tussen wal en schip vallen, vandaar.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.