Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Klantvriendelijkste Podcast: Je moet een inspirerende leider zijn, geen controlerende

07-05-2024

Klantvriendelijkheid is geen rocket science. Johan Cruijff zei het zelf: voetbal is simpel, maar simpel voetballen is het moeilijkste wat er is. Datzelfde geldt voor klantvriendelijkheid. De zeven gouden regels liggen zo voor de hand dat het bijna clichés zijn. Toch worstelen heel veel bedrijven met klantvriendelijkheid. Het klinkt heel simpel, maar simpel klantvriendelijk zijn in alles is het moeilijkste wat er is. Herman Koppe, doorgewinterd specialist met praktijkervaring bij onder meer Nestlé, BMW en Visma, bespreekt deze paradox met Gerrit Piksen, senior consultant customer experience bij MarketResponse en drijvende onderzoekskracht achter de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland.

Benieuwd naar het hele verhaal? Beluister de podcast hieronder of in je favoriete podcast-app:

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.