Masterclass merkpositionering via BrandneXt™
Hoe blijf je relevant als merk?
De context waarin merken zich begeven, verandert steeds sneller. Relevant blijven is daarmee een uitdaging waar meer en meer merken mee te maken hebben. Het belang van onderbouwde merkkeuzes neemt toe. Maar hoe maak je echt onderbouwde strategische merkkeuzes? Hoe ga je om met nieuwe toetreders in de markt? Sluit je positionering nog wel aan bij de behoeften van je doelgroep? Is jouw merk nog relevant en onderscheidend genoeg?
Het BrandneXt™-model direct in de praktijk brengen
Als je dit soort vragen hebt dan is Masterclass merkpositionering via BrandneXt™ op 6 juli aanstaande iets voor jou. In de masterclass gaan we samen met onze expert Goos Eilander in op de theorie achter BrandneXt™. Daarmee leer je het model echt begrijpen. Ook gaan we BrandneXt™ in de praktijk brengen met een aantal oefeningen, zodat je de principes van BrandneXt™ zelf kunt toepassen.
Onderwerpen die in de masterclass aan bod komen
- Waarom merkpositionering?
- Waar bestaat het BrandneXt™-model uit?
- De invloed van bewuste en onbewuste beslissingen op merkkeuze
- Hoe kom je tot behoeftesegmenten?
- Welke stuurinformatie komt uit BrandneXt™ onderzoek en hoe ga je daarmee om?
- Waar sta jij in het BrandneXt™-model?
- Samen positioneren
- BrandneXt™ in de praktijk
Kom naar de masterclass op 6 juli 2023
Wil je meer weten over merkpositionering? Meld je aan voor onze masterclass BrandneXt™. Deze masterclass organiseren we op donderdag 6 juli van 14.00-17.00 uur op Creative Valley in Utrecht.
Inloop: 14.00 uur
Start masterclass: 14.30 uur
Afsluiting met borrel: 17.00 uur
Locatie: Creative Valley, Stationsplein 32 Utrecht
Voor deze masterclass zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Dus geef je snel op.
De kosten bedragen € 125 (ex. btw).
Heb je nog vragen, neem contact op met Fred Roodbeen: fred.roodbeen@marketresponse.nl.
Aanmelding Masterclass BrandneXt™
"*" geeft vereiste velden aan