Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Medewerkersonderzoek: hoe waarborg je anonimiteit van deelnemers?

19-11-2021

Het waarborgen van anonimiteit. Geen onderwerp binnen medewerkersonderzoek maakt de tongen zo los. Het roept vragen op bij leidinggevenden en HR-afdelingen en zorgt voor wantrouwen onder medewerkers. Wil je een representatief onderzoek naar Employee Experience (EX) in je organisatie? Dan zul je de anonimiteit van de deelnemers volledig moeten garanderen. Als dit lukt creëer je een veilige omgeving waar medewerkers zich vrij voelen om hun mening te geven over het werk.

Nikki van Nijhuis is als research consultant bij MarketResponse verantwoordelijk voor de uitvoer en begeleiding van EX-onderzoek. Ze geeft je komende weken in een reeks korte video’s over medewerkersonderzoek antwoord op de meestgestelde vragen tijdens haar werk.

Anonimiteit verzekerd