Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Op zoek naar de juiste marketingmix

17-06-2016

Zet tien deelnemers uit verschillende bedrijven bij elkaar. Mix hun uitdagingen en vraagstukken op het gebied van markt, klant en communicatie. Probeer daarna in een aantal stappen tot nieuwe inzichten en antwoorden te komen. Iets laten ontstaan en mensen meenemen in nieuwe conceptuele modellen. Niet weten waar je uit komt. Een strategie opstellen kan echt op een bierviltje. Als je de essentie maar weet te pakken. Naar die essentie ging ik al meerdere keren op zoek tijdens de masterclass Blended Marketing. Samen met een aantal deelnemers uit het bedrijfsleven, individueel en met elkaar.

360MarketResponse model

Het conceptuele model was 360MarketResponse. Na een toelichting van mij, werd het model in de praktijk gebracht. Voor de één lag er een vraagstuk op merkniveau. De ander worstelde met een propositie. En weer een ander ging met een vraag over de organisatie aan de slag. Het maakt niet uit wat je probleem is. Met 360MarketResponse wordt duidelijk waar de pijn ligt. En vooral, waar de kansen liggen om uit de impasse en in versnelling te komen.

Nee, het ging niet alleen maar over purpose. Wel over bezieling. Toch net even iets anders.  En hoe die twee elementen met elkaar samenhangen werd ook die vrijdagmiddag weer kristalhelder. Na afloop waren de geesten verfrist en op scherp gesteld.

Smaakt naar meer! Gelukkig ga ik vrijdag 15 september 2017 weer aan de slag met perfecte marketingcocktails. Wil jij er bij zijn? Schrijf je hier in.

“Willem heeft me geholpen om in een paar inspirerende uren mijn marketingissues scherp te benoemen, te ordenen en een concrete aanpak te formuleren. Door de systemische benadering een unieke, krachtige en bezielende workshop. Een absolute aanrader voor ondernemers die hun eigen bedrijf beter willen vermarkten en voor marketingmanagers in dienstverband.”
Judith Hendriks, Ampersand Marketing

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.