Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

06-10-2022

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

januari ’21

Inzichten, tips en tricks van de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland

De klantvriendelijkheid van je organisatie verbeteren? En daarbij leren van de winnaars van de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland‘? Je kunt het webinar van 26 januari nu integraal terugkijken.

MarketResponse doet continu onderzoek naar klantvriendelijkheid. Dat levert, naast 9 branchewinnaars en dit jaar overall-winnaar Coolblue, een schat aan inzichten en kennis op. In dit webinar delen we die met je.

In gesprek met CX-experts

Tijdens dit webinar bespraken CX-experts Gerrit Piksen en Bas Peters de belangrijkste tips, tricks en inzichten uit het onderzoek. Ze namen de kijker mee door de resultaten van dit jaar en leerden hen wat de belangrijkste voorwaarden zijn voor klantvriendelijkheid in 2021.

Naast Gerrit en Bas komt ook Gerry van der Laan van Simyo, de winnaar van dit jaar in de moeilijke telecombranche, aan het woord. Simyo is al jaren een positieve uitschieter in de telecomsector. Hoe kregen ze dat voor elkaar?

Titel

"*" geeft vereiste velden aan

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.