Zoi Manesi versterkt MarketResponse als nieuwe senior research consultant
In september 2022 is Zoi Manesi aan de slag gegaan als senior research consultant met als specialisatie employee experience (EX). Met een sterke achtergrond en veel werkervaring in prestatiemanagement bij diverse bedrijven en organisaties zal Zoi concrete oplossingen en handvatten bieden aan opdrachtgevers die zich willen onderscheiden door o.a. een optimale medewerkersbeleving te creëren.
Aan de juiste knoppen draaien
“De EX-factor is het geheim van organisaties die competitief blijven en een uitstekende customer experience (CX) en brand experience (BX) leveren aan hun klanten” aldus Zoi. “Ik kijk ernaar uit om opdrachtgevers te helpen zich continu te verbeteren door aan de juiste knoppen te draaien”. Dat is in lijn met de missie van het marktonderzoeksbureau MarketResponse dat mens, markt en maatschappij verbindt. Wij laten de mens achter de data zien. We brengen hun voorkeuren in kaart, leggen hun drijfveren bloot en kunnen hun gedrag voorspelbaar maken. Hiermee helpen we publieke en commerciële organisaties hun producten en dienstverlening te verbeteren.
Fact-based consultancy
Zoi is gepromoveerd op het gebied van psychologie, beïnvloeding en gedragsverandering aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Nadat zij academische functies aan de Singapore Management University en de Universiteit van Amsterdam bekleedde, maakte ze de overstap naar fact-based consultancy. Aan de hand van datagedreven inzichten heeft ze de afgelopen jaren diverse bedrijven en organisaties geholpen om hun prestaties te verbeteren door slimmere beslissingen en acties te nemen (onder andere op de gebieden van performance en experience management). Voor haar overstap naar MarketResponse vervulde ze functies binnen marktonderzoek en consultancy bij het marktonderzoeksbureau Giarte en bij de management consultancy KplusV.