Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)
De beleving van je huidige klanten in kaart brengen en leren wat er beter kan.
Wie in de toekomst relevant wil blijven, biedt klanten meer dan alleen een goed product tegen een prima prijs. Organisaties die een exceptionele customer experience (CX) én een sustainable experience (SX) weten te combineren, scoren optimaal in klantbeleving. Zij zijn de winnaars van morgen. Zij zijn de Xceptionals.
Wij doen al sinds 2007 continu onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Op basis hiervan hebben we zeven gouden regels vastgesteld die essentieel zijn om relevant voor je klanten te blijven. De eerste vijf regels moet je sowieso op orde hebben. Op de zesde (oprechte betrokkenheid) en de zevende (aandacht voor mens en maatschappij) kun je nog écht het verschil maken. Met ons Xceptional-programma kunnen we je daarbij helpen.
Wie in de toekomst relevant wil blijven biedt klanten meer dan een goed product tegen een prima prijs. Lees hier alles over in het boek van Gerrit Piksen.
In het Becoming Xceptional-model vind je de negen essentiële bouwstenen en hoe ze in verhouding staan tot elkaar. Op die manier kun je structureel en gericht onderzoeken op welke punten jouw organisatie kan verbeteren. Voor het ontwikkelen van elk deel van het Becoming Xceptional-model hebben wij bij MarketResponse de juiste expertises in huis.
Benieuwd waar jij aan kunt werken om Xceptional te worden?
Doe de Xceptional scanGerrit Piksen
Teammanager | Expert Customer Insights
gerrit.piksen@marketresponse.nl
+31 6 46 08 73 54