Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Vraag het rapport aan en
ontdek wat consumenten over jouw merk zeggen

Hoe klantvriendelijk is jouw bedrijf?

Op 14 mei is onthuld welk bedrijven zich in 2024 het meest klantvriendelijke van Nederland in hun branche mogen noemen. Al 17 jaar onderzoekt MarketResponse onafgebroken welke bedrijven uitblinken in klantvriendelijkheid. Dit maakt het het langstlopende onafhankelijke onderzoek op dit gebied. Ben je benieuwd waar jouw merk staat in deze prestigieuze ranglijst en wat consumenten over jouw bedrijf zeggen?

Vraag hier voor € 450,- (ex. btw) het volledige rapport aan en ontdek hoe jouw organisatie het doet ten opzichte van branchegenoten.

Écht onderscheiden, zet de CX centraal

In de customer experience kan je je als merk nog écht onderscheiden, want daar brengen merken hun waarden en beloftes in de praktijk. Vind je het interessant om met één van onze experts in contact te komen over hoe jouw merk zich binnen de CX kan onderscheiden? We denken graag met je mee. Meer weten over klantvriendelijkheid, klanttevredenheid, Customer Experience, de gouden regels en meer?
Lees alles daarover in het nieuwe KLANT magazine.

Ontdek hoe jouw organisatie scoort op klantvriendelijkheid.

Ook als jouw bedrijf niet in de top 75 staat zoals zichtbaar in het KLANT magazine, is er grote kans dat we wel onderzoeksresultaten beschikbaar hebben. De volledige lijst telt ruim 260 bedrijven. Vraag het hier aan voor € 450,- (ex. btw).

"*" geeft vereiste velden aan