Scoor optimaal
in klantbeleving
Ontdek jouw groeipotentieel en word Xceptional
Wie in de toekomst relevant wil blijven, biedt klanten meer dan alleen een goed product tegen een prima prijs. Organisaties die een exceptionele customer experience (CX) én een sustainable experience (SX) weten te combineren, scoren optimaal in klantbeleving. Zij zijn de winnaars van morgen. Zij zijn de Xceptionals. Doe de Xceptional Scan en krijg inzicht in hoe goed jouw organisatie presteert.
Hoe Xceptional is jouw organisatie?
De Xceptional Scan biedt een gestructureerde manier om te bepalen waar jouw bedrijf staat op de weg naar Xceptionaliteit. Door middel van deze scan krijg je inzicht in hoe goed jouw organisatie presteert op negen essentiële bouwstenen en waar er ruimte is voor verbetering. Op die manier kun je structureel en gericht onderzoeken op welke punten jouw organisatie kan verbeteren.
De toegevoegde waarde van de scan
- Krijg inzicht in groeipotentieel door evenwicht te vinden tussen klantervaring en duurzaamheid
- Vind evenwicht tussen klantervaring en duurzaamheid
- Ontdek hoe jouw organisatie scoort op de negen bouwstenen van het Xceptionals model
- Ontvang een op maat gemaakte rapportage
- Krijg toegang tot de expertise en inzichten van MarketResponse