‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’
Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”
In gesprek met Sipke Jan Bousema: “In het niets doen doet men iets.”
In gesprek met jeugdzorgbestuurder Hans du Prie: “Ik hoop dat de waardering van beroepen gaat veranderen.”
Tekstanalyse: ga jij 100.000 opmerkingen van klanten doornemen?
Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.
In gesprek met transitiebestuurder Willem Lageweg: Zien wat nodig is om naar een gezonde samenleving te migreren
Trends in Customer Experience 2: functionele service niet langer onderscheidend
Niko Koffeman van De Vegetarische Slager: “Marketeers noemden onze naam en aanpak commerciële zelfmoord”
Trends in Customer Experience 1: het gat tussen goed en slecht wordt kleiner
In gesprek met UWV’er Tom van Laarhoven: “De erkenning dat we zinhoud bieden galmt heel erg na”
Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna