Niet brand fit, maar oprechtheid maakt MVO succesvol
Merken staan buitenspel, het kapitalisme loopt ten einde
Trends in Customer Experience 3: toenemend belang van mens & maatschappij
Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid
‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’
Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”
In gesprek met Sipke Jan Bousema: “In het niets doen doet men iets.”
In gesprek met jeugdzorgbestuurder Hans du Prie: “Ik hoop dat de waardering van beroepen gaat veranderen.”
Tekstanalyse: ga jij 100.000 opmerkingen van klanten doornemen?
Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.
In gesprek met transitiebestuurder Willem Lageweg: Zien wat nodig is om naar een gezonde samenleving te migreren
Trends in Customer Experience 2: functionele service niet langer onderscheidend