Niet alleen het tekort aan seniorenwoningen groeit snel, ook de ontevredenheid over de kwaliteit ervan
Merken met een purpose moeten niet bang zijn om een mening te hebben
Consument waardeert supermarkt in coronajaar 2020 meer dan ooit
Zoeken, peinzen, nog een keer kijken: data-analyse gaat niet altijd van A naar B
In Dé Klantpodcast van BNR: “Een leukere prijs kan je eigenlijk niet winnen”
BSR-Leefstijlen Energietransitie helpt gemeenten aan draagvlak voor aardgasvrije wijken
Gouden regels ‘nakomen beloftes’ en ‘fouten toegeven’ zijn directe voorspellers van bedrijfsgroei
Stijgende trend verantwoord consumeren zet door
EX = CX; tevreden werknemers zorgen voor de beste klantervaring
Hospitality is een serieus vak, maar het familiegevoel maakt het verschil voor klanten en medewerkers
Ook machine learning-modellen hebben onderhoud nodig
Leren van andere sectoren: de zeven regels voor Huurderstevredenheid