Consumentenonderzoek levert veel waardevolle inzichten op. Zo kom je erachter hoe de consument zich over jouw product of dienst voelt en kom je erachter wat de laatste consumententrends zijn. Ook kun je uit de resultaten van het consumentenonderzoek halen wat het consumenten gedrag is. Zo kun je inspelen op de wensen van jouw klanten en de customer experience verbeteren. Je kunt ervoor zorgen dat je klanten zich aan jou binden en dat je nieuwe klanten aantrekt.

MarketResponse kan jou helpen met het opzetten van een consumentenonderzoek. Wij nemen alles uit handen en zorgen ervoor dat jij voortaan fact-based aan de slag te gaan met de customer journey. Want een gedegen onderzoek zorgt ervoor dat je een schat aan informatie krijgt voor onder meer een onderscheidende positionering, innovatie en communicatie. Met als doel: de groei van je organisatie.

Wij bieden algehele klanttevredenheidsonderzoeken, Direct Feedback, waarbij de klant direct tijdens of na aankoop een reactie kan geven, en customer journey mapping, waarbij de hele klantreis wordt vastgelegd en wordt geduid waar de pijnpunten liggen. Ook reiken we elk jaar de prijs uit voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Dit is een continu onafhankelijk onderzoek naar de ervaringen van klanten.

Het is belangrijk dat een customer experience onderzoek aansluit op jouw wensen. Daarom bieden we altijd maatwerk aan. Of je nu een onderzoek voor e-commerce zoekt, een goed doel bent of een B2B-bedrijf hebt. Wij kunnen jou altijd helpen, geen vraag is te complex voor ons. Naast onderzoek bieden we ook consultancy, trainingen en workshops.

Meer weten over consumenten gedrag meten of door ons consumentenonderzoek laten uitvoeren? Stuur dan eens een mailtje. Op onze website vind je veel meer informatie over het meten van consumenten gedrag.