Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Inzicht in trends en
consumentenvoorkeuren


Big Data Analytics

Big data zijn vluchtig, complex, omvangrijk en ongestructureerd. Dat maakt big data lastig te analyseren en toe te passen. Maar ze zijn uiterst waardevol voor bedrijven, organisaties en marketeers. Want ze bevatten enorm veel informatie. De data creatives van MarketResponse maken ongrijpbare big data voor jou helder en inzichtelijk. En we helpen je bij een succesvolle implementatie voor jouw organisatie.

 

5 redenen om marketing data science toe te passen

Haal het maximale uit jouw sales- en marketingdata.

Download hier

Download de whitepaper Marketing Data Science as a Service

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Big Data Analytics voor toekomstgerichte marketing

Met Big Data Analytics ontdek je verborgen patronen, onbekende correlaties, trends en consumentenvoorkeuren. Big data analyseren is de next step in data-analyse en maakt gebruik van predictive analytics, data mining en natural language processing. Big Data Analytics (marketing data analytics) van MarketResponse helpt je bij de verbetering van je marketing en dienstverlening.

Big Data Analytics is meestal geen aparte discipline binnen een organisatie. Daarvoor is het te specialistisch. Bovendien bestaat big data uit ongestructureerde data die gecombineerd moeten worden met het verzamelen en analyseren van andere data en media. Big Data Analytics wordt daarom vaak ingezet om consumentengedrag te monitoren en te voorspellen en wordt zo marketing data analytics.

Het inzetten van Big Data Analytics kan je organisatie veel voordelen bieden. Zo leiden de analyses tot effectievere marketingbeslissingen, nieuwe omzetkansen en betere service. En ze bieden zicht op factoren die gedrag beïnvloeden. Maar ook voor non-profit biedt het kansen. Zo kun je met Big Data Analytics de effectiviteit van beleid en acties bepalen, risico’s voorspellen en de dienstverlening verbeteren. Maar het grootste voordeel is dat je met Big Data Analytics meer zekerheid hebt bij het nemen van beslissingen.

Direct kennismaken?

Frank Bos
Business Development Manager

frank.bos@marketresponse.nl

+31 6 13 66 04 10