Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Jouw marketing-
resultaten in één beeld

Dashboarding voor marketeers

Marketing heeft een groot aandeel in het succes van organisaties. Maar niet altijd is duidelijk wat de bijdrage van bepaalde marketingacties is. Dankzij onze dashboardoplossingen kun je aantonen hoe marketing zorgt voor meer leads, omzet, winst en groei. Dashboarding laat zien of je marketing werkt, op welke punten het werkt en waar je moet bijsturen.

Alle marketingresultaten in één overzichtelijk dashboard

Marketingcijfers en data zitten in alle systemen binnen je bedrijf of daarbuiten. Het is waardevolle informatie die je alleen nog moet verrijken en verzilveren. Voor de meeste organisaties is dat niet haalbaar. Het is ondoenlijk om alle data afzonderlijk te monitoren en te analyseren. Toch kan dat met dashboarding. Het dashboard centraliseert de marketingmeetpunten en visualiseert de meetpunten, zodat je onmiddellijk de vertaling naar ROI kunt maken. Zo wordt het KPI-dashboard een strategische marketingtool die jouw organisatie helpt om beslissingen te nemen of bij te sturen.

5 redenen om marketing data science toe te passen

Haal het maximale uit jouw sales- en marketingdata.

Download hier

Download de whitepaper Marketing Data Science as a Service

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Direct kennismaken?

Frank Bos
Business Development Manager

frank.bos@marketresponse.nl

+31 6 13 66 04 10