Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Zo genereer je
kwalitatief betere leads
en zet je ze om in sales

Marketing Automation

Marketing Automation – op het snijvlak van marketingcommunicatie en softwaretechnologie – is onmisbaar als je meer en kwalitatief betere leads wilt genereren. Maar Marketing Automation van MarketResponse doet meer. Met meer kennis over je bezoekers en via gepersonaliseerde communicatie zorg je ervoor dat leads conversie opleveren. Via slimme koppelingen, bijvoorbeeld met een CRM-systeem, kun je precies analyseren welke kanalen en acties succesvol zijn en welke je beter kunt schrappen.

Waarom Marketing Automation?

Waarom zou je als organisatie of marketeer Marketing Automation inzetten?

  • Je wilt de marketing ROI vergroten
  • Je wilt de performance meten
  • Je wilt leads genereren en uiteindelijk klanten werven

Marketing Automation helpt je bij het stroomlijnen van je leads, segmentering, nurturing en scoring, leefstijlmarketing, cross-sell en up-sell, klantbehoud en ROI-meting voor marketing.

5 redenen om marketing data science toe te passen

Haal het maximale uit jouw sales- en marketingdata.

Download hier

Download de whitepaper Marketing Data Science as a Service

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Marketing Automation is veel meer dan e-mailmarketing

Vaak bestaat Marketing Automation uit geautomatiseerde persoonlijke e-mailmarketing. Je maakt voor elk gedefinieerd moment een reeks e-mails die automatisch worden verstuurd. Zo legt de prospect een geautomatiseerde klantreis af tot en met de koopfase. En misschien wordt deze lead zelfs ambassadeur van je merk.

Als marketeer heb je de keuze uit een groot aanbod e-mailsystemen en Marketing Automation tools. Allemaal met hun eigen functionaliteiten en mogelijkheden. Onze data creatives kijken niet naar de tools, maar naar jouw doelen en mogelijkheden. We begeleiden je organisatie bij het succesvol implementeren van Marketing Automation. Daar koppelen we dan de juiste strategie en tools aan. Uiteraard zorgen we voor feedback op de campagnes om je Marketing Automation te optimaliseren.

Direct Kennismaken?

Frank Bos
Business Development Manager

frank.bos@marketresponse.nl

+31 6 13 66 04 10