Visual Check pre-test
Slaat jouw folder, brief, flyer, mailing of webpagina aan bij je doelgroep? Met de Visual Check testen we of jouw boodschap zijn doel bereikt, nog voordat je hem de wereld in stuurt.
"*" geeft vereiste velden aan
Hoe creëer je een succesvol fundament voor je branding, positionering, marketing, communicatie en je positioneringsstrategie? En hoe stuur je merkenbeleid en communicatie, positionering tijdig en flexibel bij?
Keuzes op het gebied van merkenbeleid zijn uiteraard gebaseerd op onderzoek, feiten en kennis. Onderbuikgevoel, ervaringen uit het verleden en wishful thinking zijn erg slechte raadgevers. Met gericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek zorg je voor een fact-based strategisch merkbeleid (communicatie, positionering, marketing, positioneringsstrategie). Weet wel dat het bouwen en uitbouwen van een merk een continu proces is. De actualiteit, nieuwe concurrentie en technologische ontwikkelingen maken het noodzakelijk om regelmatig merkonderzoek te doen en de stand van het merk (brand tracker) te blijven volgen en je positioneringsstrategie te actualiseren.
MarketResponse heeft veel ervaring en expertise op dit gebied – zowel voor B2C als voor B2B – en is gespecialiseerd in maatwerk en het combineren van beschikbare kennis en data met nieuw verkregen informatie en inzichten voor communicatie, positionering, marketing en branding. We hebben ook de tools (zoals brand tracker) om je te adviseren en ondersteunen.
Ga purpose driven en fact-based aan de slag om solide aan duurzame en substantiële groei van jouw merk te werken.
"*" geeft vereiste velden aan
Fred Roodbeen
Principal Consultant
fred.roodbeen@marketresponse.nl
+31 6 22 16 37 75