Merkbeleid baseer je op feiten, niet op gevoel of verleden

Branding, positionering en communicatie

Hoe creëer je een succesvol fundament voor je branding, positionering en communicatie? En hoe stuur je het merkenbeleid tijdig en flexibel bij?

Succesvol fact-based merkenbeleid

Keuzes op het gebied van merkenbeleid zijn uiteraard gebaseerd op onderzoek, feiten en kennis. Onderbuikgevoel, ervaringen uit het verleden en wishful thinking zijn erg slechte raadgevers. Met gericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek zorg je voor een fact-based strategisch merkbeleid. Weet wel dat het bouwen en uitbouwen van een merk een continu proces is. De actualiteit, nieuwe concurrentie en technologische ontwikkelingen maken het noodzakelijk om regelmatig merkonderzoek te doen.

MarketResponse heeft veel ervaring en expertise op dit gebied – zowel voor B2C als voor B2B – en is gespecialiseerd in maatwerk en het combineren van beschikbare kennis en data met nieuw verkregen informatie en inzichten.

Ga fact-based aan de slag en download de Gids Merkgroei

Ga purpose driven en fact-based aan de slag om solide aan duurzame en substantiële groei van jouw merk te werken.

Download hier

Ga fact-based aan de slag en download de Gids Merkgroei

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Privacy*

Direct Kennismaken?

Fred Roodbeen
Principal Consultant

fred.roodbeen@marketresponse.nl

+31 6 22 16 37 75