Visual Check pre-test
Slaat jouw folder, brief, flyer, mailing of webpagina aan bij je doelgroep? Met de Visual Check testen we of jouw boodschap zijn doel bereikt, nog voordat je hem de wereld in stuurt.
Hoe weet je welke merkcommunicatie effectief is? Hoe bepaal je waar je staat met je merk en welk effect je communicatiecampagne heeft? Bereik je de gewenste positie?
Om je merk relevant te houden wil je niet alleen over je product communiceren, maar ook over waar jouw merk voor staat door middel van merkcommunicatie. Tegelijkertijd wil je je boodschap consequent verspreiden over de verschillende kanalen waar je doelgroep zich bevindt. Met brand tracking van MarketResponse meet je merk- en campagne effecten. Als je dat inzicht hebt, kun je je (relatieve) merkpositie bepalen, KPI’s vaststellen en behalen op het gebied van bekendheid, imago, en voorkeur. En je kunt je middelenmix en media-inzet optimaliseren.
Ga purpose driven en fact-based aan de slag om solide aan duurzame en substantiële groei van jouw merk te werken.
"*" geeft vereiste velden aan
Met brand tracking van MarketResponse kun je beslissingen baseren op data over de merkbekendheid, merkvoorkeur en merkperceptie. In een complex medialandschap heb je geïntegreerde data nodig uit veel verschillende bronnen, denk bijvoorbeeld aan mediabestedingen, social media data en websitebezoeken. Iedere euro telt. Hoe effectief je je marketingbudget inzet kan tot in de verre toekomst bepalend zijn voor hoe je merk presteert.
Fred Roodbeen
Principal Consultant
fred.roodbeen@marketresponse.nl
+31 6 22 16 37 75