Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Krijg zicht en grip op je reputatie

Download de whitepaper ‘Een goede reputatie is goud waard’

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Reputatieonderzoek

Met het reputatieonderzoek van MarketResponse weet je én verbeter je het beeld dat stakeholders van je hebben. Niet via een standaard tool, maar via een gevalideerd onderzoek op maat dat zich richt op de reputatiedrivers die voor jouw organisatie van belang zijn. Het resultaat: inzichten, richting en een concreet handlingsperspectief voor reputatiemanagement. Zo krijg je grip op je reputatie.

Een goede reputatie is een basisvoorwaarde voor je bedrijfsvoering.

Het belang van een goede reputatie neemt toe nu de impact van de maatschappij op bedrijven steeds groter wordt. Dit vraagt om stevig reputatiemanagement. Dan moet je wel weten welke stakeholdergroepen jouw reputatie beïnvloeden en wat de onderliggende reputatiedrivers zijn die de beeldvorming van jouw organisatie bepalen.

Je reputatie gaat verder dan klantwaardering of klantimago. Het gaat om een beoordeling van je organisatie vanuit verschillende rollen. Bijvoorbeeld als werkgever, als klant, als aandeelhouder of als beleidsmaker vanuit de overheid. Om inzicht in te krijgen in de reputatie van je organisatie en om de reputatie te kunnen managen is reputatieonderzoek nodig.

Download de whitepaper ‘Een goede reputatie is goud waard’

In het whitepaper gaan we in op alle factoren die een reputatie vormgeven en hoe je die kunt beïnvloeden.

Download hier

Download de whitepaper ‘Een goede reputatie is goud waard’

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Breng je reputatie exact in kaart

Ons reputatieonderzoek achterhaalt per reputatiedriver welk beeld stakeholders hebben van jouw organisatie, zodat je daarop kunt bijsturen. We baseren ons op wetenschap en sluiten aan op de context en het domein van jouw organisatie. Door onze manier van werken komen we achter de feiten én de verhalen erachter. En we laten het niet bij een rapport. Met alle opgedane inzichten uit kwalitatief en/of kwantitatief onderzoek gaan we in een sessie samen aan de slag om goed begrip te krijgen bij uitkomsten en om de uitkomsten zo concreet mogelijk te maken.

Tijd voor het reputatieonderzoek van MarketResponse. Geen oppervlakkige enquête, maar een diepgravend onderzoek dat je echt inzicht geeft, inclusief handvatten om je reputatie te verbeteren en grip te houden. Met ons reputatieonderzoek brengen we jouw reputatie exact in kaart.

 

Direct Kennismaken?

Fred Roodbeen
Principal Consultant

fred.roodbeen@marketresponse.nl

+31 6 22 16 37 75