Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Mooie uiting! Maar
hoe weet je of die aanslaat
bij de doelgroep?

Visual Check pre-test

Elke folder, brief, mailing, webpagina en elk appscherm heeft een doel. Je wilt de lezer verleiden, een bepaald gevoel geven, in beweging brengen. Op z’n minst wil je dat je publiek doorleest of verder kijkt. Wat spreekt aan, waar verslapt de aandacht? Is de boodschap duidelijk, volgt er actie?

Vooraf inzicht in effectiviteit van communicatie

Je wilt het liefst vooraf weten wat werkt en wat niet. Roept de uiting wel het juiste sentiment op dat past bij je merk en volgt de gewenste actie? Je zou eigenlijk als proef over de schouder van de doelgroep willen meekijken en zien hoe die reageert. Pas als alle verbeterpunten zijn doorgevoerd en onduidelijkheden zijn weggenomen, stuur je de mailing, folder, brochure of webpagina de wereld in.

Precies dit doe je met Visual Check van MarketResponse. Je test snel of jouw boodschap haar doel bereikt, nog voordat je die de wereld in stuurt. Je toetst vooraf of je uiting aanspreekt, functioneel en effectief is. Dat scheelt jou veel tijd en geld en bespaart je doelgroep ergernis.

Meer zekerheid over resultaat van jouw communicatie-uitingen

In een online vragenlijst geven respondenten heel specifiek aan wat ze goed of minder goed vinden aan een uiting. Dit doen respondenten door (groene, gele en rode) duimpjes te plaatsen op de uiting met een toelichting daarbij. Daarnaast stellen we nog een aantal verdiepende vragen die aansluiten op de doelstellingen van je uiting. Het resultaat van Visual Check is tijdens het veldwerk al te zien in de Visual Check Analyser.

Direct kennismaken?

Fred Roodbeen
Principal Consultant

fred.roodbeen@marketresponse.nl

+31 6 22 16 37 75