Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024
Sinds 2007 geeft MarketResponse een actueel en accuraat beeld van klantvriendelijkheid in Nederland. Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste doorlopende en onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Jaarlijks halen we ruim 50.000 beoordelingen op voor bedrijven in 10 branches.
Hoe maak je nog het verschil in Customer Experience?
Op 14 mei 2024 organiseert MarketResponse in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) het ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’. Dit evenement belooft een middag vol inspiratie en inzichten in de wereld van Customer Experience te worden. Daarnaast maken we de winnaars van 2024 bekend.
Datum: 14 mei 2024
Tijd: 13:30 – 18:30 uur
Locatie: Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum
Leer het van de uitblinkers
Hoe kun je je als merk nog écht onderscheiden op klantvriendelijkheid? In de steeds digitalere klantbediening streeft elke organisatie naar dezelfde standaard en consumenten leggen de lat zeer hoog. Wordt klantbediening daarmee ‘one size fits all’? Zeker niet. De toppers op de ranglijst van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland staan daar niet voor niets. Wat is hun visie en hoe brengen ze die in de praktijk?
Laat je vast inspireren!
Elk jaar brengt MarketResponse tijdens het event weer een nieuwe editie van ons glossy magazine KLANT uit. Hierin lees je alles over klantvriendelijkheid, hoe het onderzoek wordt opgebouwd, interessante artikelen en interview van winnaars en nog veel meer. Laat je inspireren en download hier het magazine van vorig jaar.
Download de KLANT 2023
De KLANT is een jaarlijkse uitgave van MarketResponse naar aanleiding van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Je leest hierin alle resultaten van het onderzoek en veel inspiratie over klantgerichtheid. Je kunt hier KLANT 2023 downloaden.
Download de KLANT 2023
"*" geeft vereiste velden aan
Bekijk de aftermovie 2023
Meer weten?
Wil je dieper de cijfers van het onderzoek induiken en waardevolle inzichten voor jouw bedrijf en branche opdiepen? Of wil je meer weten over de Gouden Regels van Klantvriendelijkheid? Neem dan contact met ons op. Wil je op de hoogte blijven van alle ins en outs rond Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland? Meld je dan hieronder aan voor de nieuwsbrief.
Blijf op de hoogte met de nieuwsbrief
"*" geeft vereiste velden aan