Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024 is … De Efteling!

De Efteling is ook in 2024 het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dat is op dinsdag 14 mei bekendgemaakt tijdens het kennisevenement One size fits all? Hoe maak je nog het verschil in Customer Experience in mediamuseum Beeld & Geluid in Hilversum, dat door ons in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) werd georganiseerd.

Ook in 2023 werd de Efteling door de Nederlandse consumenten gewaardeerd als het klantvriendelijkste bedrijf. Het attractiepark sleepte deze titel in 2019 eveneens in de wacht. De tweede en derde plaats zijn dit jaar voor respectievelijk Picnic en DSW Zorgverzekeraar. Picnic maakt daarmee een sprong van de zevende plaats vorig jaar. DSW was in 2023 tweede en behoudt nu dus nog een plaats op het erepodium. In de categorie Goede Doelen staat KiKa evenals in 2023 op de eerste plaats, gevolgd door Dierenbescherming en CliniClowns.

Bekijk de aftermovie van Het Klantvriendelijkste Bedrijf 2024

Laat je inspireren door de nieuwste KLANT!

Elk jaar brengt MarketResponse tijdens het event weer een nieuwe editie van ons glossy magazine KLANT uit. Hierin lees je alles over klantvriendelijkheid, hoe het onderzoek wordt opgebouwd, interessante artikelen en interview van winnaars en nog veel meer. Laat je inspireren en download hier de nieuwste editie.

Download het KLANT Magazine

In het magazine KLANT zijn alle branchewinnaars te vinden, plus de interviews met de winnaars en de achtergronden en ontwikkelingen van het grootste, onafhankelijke onderzoek van Nederland naar klantvriendelijkheid.

Download hier

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Benieuwd waar jouw bedrijf in de ranglijst staat?

In de KLANT vind je de top 75 klantvriendelijkste bedrijven van Nederland. Sta je er niet in, maar wil je wel weten hoe mensen over jouw merk praten? Vraag dan het rapport aan.

Wil je dieper de cijfers van het onderzoek induiken en waardevolle inzichten voor jouw bedrijf en branche opdiepen? Of wil je meer weten over de Gouden Regels van Klantvriendelijkheid? Neem dan contact met ons op.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.