Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025 is … Picnic!

Tijdens de feestelijke jubileumeditie van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland in CitySense Utrecht is online supermarkt Picnic uitgeroepen tot de winnaar van 2025. Met een indrukwekkende score van 8,27 neemt Picnic de titel over van de Efteling, die de afgelopen twee jaar bovenaan stond. Klanten roemen Picnic om hun gebruiksvriendelijke app, betrouwbare bezorgproces en vriendelijke bezorgers.

Dit jaar zijn er opvallende verschuivingen, waaronder de komst van nieuwkomer Toverland op plek 2 en Rituals terug in de top 3. De gemiddelde score ligt met 7,60 op een recordhoogte.

Opnieuw recordaantal beoordelingen

In deze editie gaven ruim 6.000 consumenten hun mening over 390 organisaties. Dat leverde meer dan 116.000 beoordelingen op, verdeeld over 10 sectoren en 28 goede doelen. Alleen organisaties met minimaal 100 waarnemingen werden opgenomen in de ranglijst.

In de categorie Goede Doelen delen KiKa en CliniClowns de eerste plaats, beiden met een 8,17.

Download het magazine KLANT 2025

Benieuwd naar de volledige top 75, branchewinnaars en interviews met onder andere Picnic en bol? Vraag dan de nieuwste editie van het magazine KLANT aan – boordevol inzichten over klantgerichtheid anno nu.

Download het KLANT Magazine

In het magazine KLANT zijn alle branchewinnaars te vinden, plus de interviews met de winnaars en de achtergronden en ontwikkelingen van het grootste, onafhankelijke onderzoek van Nederland naar klantvriendelijkheid.

Download hier

Download KLANT 2025

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Bekijk hier de aftermovie