Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024 is … De Efteling!
De Efteling is ook in 2024 het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dat is op dinsdag 14 mei bekendgemaakt tijdens het kennisevenement One size fits all? Hoe maak je nog het verschil in Customer Experience in mediamuseum Beeld & Geluid in Hilversum, dat door ons in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) werd georganiseerd.
Ook in 2023 werd de Efteling door de Nederlandse consumenten gewaardeerd als het klantvriendelijkste bedrijf. Het attractiepark sleepte deze titel in 2019 eveneens in de wacht. De tweede en derde plaats zijn dit jaar voor respectievelijk Picnic en DSW Zorgverzekeraar. Picnic maakt daarmee een sprong van de zevende plaats vorig jaar. DSW was in 2023 tweede en behoudt nu dus nog een plaats op het erepodium. In de categorie Goede Doelen staat KiKa evenals in 2023 op de eerste plaats, gevolgd door Dierenbescherming en CliniClowns.
Bekijk de aftermovie van Het Klantvriendelijkste Bedrijf 2024
Laat je inspireren door de nieuwste KLANT!
Elk jaar brengt MarketResponse tijdens het event weer een nieuwe editie van ons glossy magazine KLANT uit. Hierin lees je alles over klantvriendelijkheid, hoe het onderzoek wordt opgebouwd, interessante artikelen en interview van winnaars en nog veel meer. Laat je inspireren en download hier de nieuwste editie.
Download het KLANT Magazine
In het magazine KLANT zijn alle branchewinnaars te vinden, plus de interviews met de winnaars en de achtergronden en ontwikkelingen van het grootste, onafhankelijke onderzoek van Nederland naar klantvriendelijkheid.
"*" geeft vereiste velden aan
Benieuwd waar jouw bedrijf in de ranglijst staat?
In de KLANT vind je de top 75 klantvriendelijkste bedrijven van Nederland. Sta je er niet in, maar wil je wel weten hoe mensen over jouw merk praten? Vraag dan het rapport aan.
Wil je dieper de cijfers van het onderzoek induiken en waardevolle inzichten voor jouw bedrijf en branche opdiepen? Of wil je meer weten over de Gouden Regels van Klantvriendelijkheid? Neem dan contact met ons op.