Waar zit jouw verborgen data? En hoe kun je er geld mee verdienen?
Door corona bekijken we ons BSR-model vanuit een nieuw perspectief
Wij durven ook naar onszelf te kijken als het gaat om ons eigen verhaal
Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’
In gesprek met Henk Grevelman: “Dit maatschappij momentum gebruiken om je zelf als organisatie opnieuw te profileren”
Van statische data naar een data-driven organisatie in 3 stappen
Onderzoek Nyenrode: innovatieve mensen werken graag voor maatschappelijke merken
In gesprek met Arian Buurman, algemeen directeur SOS-Kinderdorpen: “Met respect voor het verleden bewegen naar de toekomst”
Niet brand fit, maar oprechtheid maakt MVO succesvol
Merken staan buitenspel, het kapitalisme loopt ten einde
Trends in Customer Experience 3: toenemend belang van mens & maatschappij
Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid