
Aanmelden
"*" geeft vereiste velden aan
Eventinformatie
Programma
Datum: 5 juni 2025
Locatie: CitySense aan de St.-Jacobsstraat in Utrecht (het voormalige Jacobi Theater)
Inhoudelijk programma: 14.00 – 17.30
Feestelijke borrel: 18.00 – 21.00
Sprekers
Dafne Schippers – Olympisch atlete

Dafne opent ons jubileumevent. Als olympisch atlete weet zij hoe cruciaal het is om te sturen op data én menselijke kracht. In haar carrière waren milliseconden en inzichten uit data het verschil tussen zilver en goud. Net als in de topsport draait klantvriendelijkheid vandaag om snelheid, maatwerk en het vinden van de juiste balans tussen technologie en menselijkheid. Dafne deelt hoe je prestaties blijft verbeteren in een wereld vol verandering — een inspirerend begin van een dag vol inzichten. Haar missie? Mensen in beweging krijgen en laten ervaren hoe vitaliteit en een positieve houding de sleutel is tot succes.

Erik Vercouteren – bol

Hoe bol elke transactie terug moet verdienen
Hoe blijft een online platform zonder fysieke winkels of eigen bezorging tóch al jaren hoog scoren op klantvriendelijkheid? Volgens Erik Vercouteren, Director Customer & Partner Experience bij bol, is dat geen toeval: “Great customer experiences don’t happen by accident.” Tijdens het jubileumevent deelt Erik hoe bol klantgerichtheid verankert in strategie, cultuur en technologie. Van het actief wegnemen van frictie in de customer journey tot het slim inzetten van AI zonder het menselijke aspect te verliezen. En waarom bol elke transactie opnieuw moet verdienen — met vertrouwen als sleutel.

Tamara Mom – Volksbank

Liefde als motor voor je klantbeleving
De Volksbank kijkt verder dan NPS en onderzoekt wat klanten écht bindt. Samen met gedragswetenschappers van de Radboud Universiteit ontwikkelden ze de KlantRelatieScore (KRS): een meetinstrument dat inzicht geeft in klanttevredenheid, vertrouwen én merkliefde. Meer gelaagdheid, meer betekenis – en concreet zicht op welke knoppen je als organisatie kunt inzetten om klantbeleving te versterken.

David Verschoor – MarketResponse

Leefstijlen als sleutel tot klantgerichtheid
Met een achtergrond in de psychologie en ruim 15 jaar ervaring als data-analist, is David Verschoor sinds drie jaar actief bij MarketResponse als kwantitatief onderzoeker. Zijn specialisatie ligt in doelgroepsegmentatie, met een focus op het BSR-model: het leefstijlsegmentatiemodel van MarketResponse.
Tijdens het event biedt David een beknopte introductie tot het BSR-model en laat hij zien hoe dit in de praktijk werkt. Aan de hand van voorbeelden toont hij hoe verschillende leefstijlen anders reageren op marketing en communicatie. Ook werpt hij een blik op enkele genomineerde bedrijven door de ‘leefstijlbril’.

Parkeren
Kom je met de auto? Wij adviseren (in verband met de hoge parkeerkosten bij Q-Park La Vie) te parkeren bij Parkeergarage Paardenveld:
Kroonstraat 9
3511 RD Utrecht
Uitrijkaarten Parkeergarage Paardenveld
Uitrijkaarten voor Parkeergarage Paardenveld zijn tegen een gereduceerd tarief van €15,50 te koop bij de garderobe van de eventlocatie CitySense.
Route van Parkeergarage Paardenveld naar CitySense
Wanneer je de Parkeergarage Paardenveld verlaat, loop je via de uitgang naar de Kroonstraat. Volg deze straat rechtdoor totdat je uitkomt op de Waterstraat. Sla hier rechtsaf en loop door totdat je de kruising met de Sint Jacobsstraat bereikt. Sla vervolgens rechtsaf de Sint Jacobsstraat in. Na een korte wandeling zie je CitySense aan de rechterkant, op nummer 12-14. De totale loopafstand bedraagt ongeveer vier minuten.
Route van CitySense terug naar Parkeergarage Paardenveld
Wanneer je CitySense verlaat aan de Sint Jacobsstraat 12-14, sla je linksaf de straat in. Bij de kruising met de Waterstraat sla je opnieuw linksaf. Volg de Waterstraat helemaal tot het einde en sla daar linksaf de Kroonstraat in. Loop deze straat uit en je ziet de ingang van de Parkeergarage Paardenveld weer verschijnen. Ook deze route duurt ongeveer vier minuten te voet.
Afmelden
Kun je onverhoopt toch niet komen, meld je dan hieronder af!