Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Customer en employee experience
Diamant

Optimaliseer
je CX & EX experiences

Diamant Diamant Diamant

Hoe overleeft jouw organisatie in een steeds digitalere, competitieve omgeving?

De customer experience is cruciaal voor het succes van sterke merken en organisaties. Dáár maak je het verschil. Je medewerkers spelen daarin een belangrijk rol. Wij volgen en analyseren alle contactpunten en interacties in de klantreis en helpen je deze te optimaliseren.

Zo maak je het verschil bij klanten en medewerkers

  • Concrete learnings uit conversaties met jouw klanten
  • Inzicht in hoe je de loyaliteit van je klanten verhoogt
  • Inzicht in status en ontwikkeling van jouw klantvriendelijkheid
  • Inzicht in status en ontwikkeling van medewerkerstevredenheid
  • Een sterke employer brand om de juiste mensen te werven en te behouden
  • Content voor elke touchpoint in de CX en EX
  • Geautomatiseerde, gepersonaliseerde conversaties

Volg en verbeter continu de klantervaring

De klant bepaalt je succes als merk en organisatie. De graadmeter is dus de beleving van de klant: online, in de winkel, in contact met je medewerkers, aan de telefoon, in de chat, in de buitenruimte, in maatschappelijke discussies. MarketResponse is specialist in het volgen en verbeteren van de customer (en employee) experience. We hebben de technologie en de expertise.

  • We geven inzicht in de interacties met de klant, monitoren de CX-prestaties over de gehele customer journey
  • We laten zien hoe de prestaties bijdragen aan de bedrijfsresultaten
  • We meten hoe tevreden je klanten zijn
  • En/of de tevredenheid van medewerkers
  • We onderzoeken al sinds 2007 het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
  • En helpen je bij het ontwikkelen van je employer brand
Klanten van MarketResponse

Underlined is hét leidende CX-platform

Niet voor niets zien steeds meer B2C-organisaties de customer experience als dé kritische succesfactor om te overleven in een steeds digitalere, competitieve omgeving. Voor deze organisaties is Underlined by MarketResponse een onmisbaar platform. We monitoren je CX-prestaties over de gehele customer journey, begrijpen conversaties en meten hoe jouw CX-initiatieven bijdragen aan bedrijfsresultaten. Return on CX!

 

Klantloyaliteit wordt vooral bepaald door de CX

Is een klant tevreden over de dienstverlening of producten van jouw organisatie? Die vraag is natuurlijk cruciaal als je klanten wil binden, maar ook als je wil bevorderen dat ze jou bij een ander aanbevelen. MarketResponse voert klanttevredenheidsonderzoeken uit met expertise en tooling, zoals Direct Feedback, om dit voortdurend te meten. Bij afwijkende beoordelingen kun je direct acteren.

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is dé benchmark

Nóg belangrijker in de strijd om de loyaliteit van de klant is hoe die de persoonlijke bejegening ervaart. Al bijna twintig jaar voert MarketResponse het grootste onafhankelijke, doorlopende onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland uit. Inmiddels is de jaarlijkse ranglijst van de klantvriendelijkste bedrijven dé benchmark voor B2C-bedrijven in Nederland. De inzichten die we in deze jaren hebben verworven, kunnen ook de basis vormen voor de verhoging van jouw klantvriendelijkheid. Vraag het aan de uitvinders!

 

Zonder goede EX is een goede CX onmogelijk

Een van de belangrijkste inzichten uit onderzoek naar klantvriendelijkheid en customer experience is dat een goede klantervaring onmogelijk is zonder goede medewerkers. Zij zijn de ambassadeurs van het merk, zij dragen in de dagelijkse praktijk uit waar een merk voor staat en maken de merkbeloften waar. Als het goed is. De medewerkersbeleving (employee experience, EX) is dus cruciaal. We zijn specialisten in het meten van de medewerkerstevredenheid en bieden hiervoor verschillende opties en tools.

 

Employer branding en datagedreven arbeidsmarktcommunicatie

In de huidige oververhitte arbeidsmarkt is employer branding cruciaal. Niet alleen als het gaat om het werven van goede mensen, maar juist ook bij het boeien en binden van jouw menselijke kapitaal. Wij helpen je bij het ontwikkelen van jouw employer brand en op basis van onze en jouw data kunnen we bepalen waar we jouw ideale kandidaten kunnen bereiken. Onze specialisten arbeidsmarktcommunicatie ontwikkelen daarbij de juiste content en campagnes om de positionering als top-werkgever tot leven te brengen.

 

We creëren content voor elke touch point in de customer en employee journeys

Ons team van creatieven, copywriters, podcast- en videomakers, contentmanagers en socialmedia-specialisten gaat graag voor jou aan de slag met contentcreatie. We vertalen je communicatie- en marketingdoelen naar inspirerende content die jouw customer en employee experience optimaliseert. Relevant, seo-proof en conversiegericht.

Geautomatiseerde, gepersonaliseerde conversaties

We zetten insights om in activatie, met geautomatiseerde, maar gepersonaliseerde conversaties en relevante aanbiedingen. We stellen je in staat om precies te weten met wie je online of mobiel communiceert, en in welke fase van de customer journey je bezoeker zich bevindt.

Maken jouw klanten het verschil?

Customer experience wordt steeds meer gezien als dé kritische succesfactor om te overleven in een digitalere, competitieve omgeving. Wil je klanten blijven binden en boeien, zet je medewerkers dan op één.

Wil je inzicht krijgen in klant- en /of medewerkerstevredenheid? We helpen je hier graag bij. Vraag een vrijblijvend gesprek aan met één van onze consultants. Laat hier je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Meer weten over het optimaliseren van je CX en EX?

Vraag hier een vrijblijvend gesprek aan.

"*" geeft vereiste velden aan