Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Wie zijn je doelgroepen
en klanten? Wat beweegt
hen? Wat vinden zij?

Marktonderzoek

Wat zijn de drijfveren van mensen? Wat denken ze en hoe beoordelen ze de dienstverlening of producten van jouw organisatie of merk? Bij MarketResponse hebben we alle onderzoeksexpertises in huis. We meten kwantitatief en kwalitatief de mening en behoeften van klanten, medewerkers, burgers, huurders, patiënten. We segmenteren, leggen verbanden, signaleren trends en laten de stem van jouw doelgroepen horen.

MarketResponse zet al jaren de toon als het gaat om kwantitatief en kwalitatief onderzoek. We doen van A tot Z onderzoek voor bedrijven, instellingen en overheden. We bieden ook de software en online tools waarmee organisaties zelf marktonderzoek, klanttevredenheidsonderzoek en medewerkerstevredenheidsonderzoek kunnen doen.

Human insights – de mens achter de data

Het verzamelen, verrijken en analyseren van data vormt de basis van goed onderzoek. MarketResponse gaat een stap verder; wij laten de mens achter de data zien. Wij bieden human insights die essentieel zijn om een optimale customer experience te bieden of de relatie met je stakeholders steeds weer te verbeteren. Daarvoor geven wij antwoord op vier essentiële vraagstukken:

  • Wie is jouw doelgroep (nu en in de toekomst)?
  • Wat wil jouw doelgroep (verwachtingen en behoeften)?
  • Wat ervaart jouw doelgroep (beleving)?
  • Hoe organiseer ik mijn organisatie (medewerkers, processen, leiderschap & cultuur, systemen en middelen)?

Fact-based consultancy

Die antwoorden en inzichten bieden een solide fact-based basis voor het nemen van de juiste beslissingen om relevant te blijven of je groei te versnellen. Onze adviseurs helpen je graag bij het maken van de concrete doorvertaling, richting en beweging naar de organisatie van de toekomst.