Niet alleen het tekort aan seniorenwoningen groeit snel, ook de ontevredenheid over de kwaliteit ervan    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      Richard van Meurs over 4orange Connect: “Het heet niet voor niets Connect”    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      Merken met een purpose moeten niet bang zijn om een mening te hebben    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      Marcel Clerx (MarketResponse / 4orange) spreekt op de Frankwatching Customer Data Conference    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      Consument waardeert supermarkt in coronajaar 2020 meer dan ooit    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      Een jaar MarketResponse en 4orange: culturen die elkaar aanvullen    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      Zoeken, peinzen, nog een keer kijken: data-analyse gaat niet altijd van A naar B    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      Wonder Insights versterkt kwalitatief onderzoek bij MarketResponse    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      In Dé Klantpodcast van BNR: “Een leukere prijs kan je eigenlijk niet winnen”    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      BSR-Leefstijlen Energietransitie helpt gemeenten aan draagvlak voor aardgasvrije wijken    
      
      
                
            
  
  
      
      
    
  
  
  
    
      Gouden regels ‘nakomen beloftes’ en ‘fouten toegeven’ zijn directe voorspellers van bedrijfsgroei