Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid
Verzekerde pikt uitsluiten van ziekenhuis door verzekeraar niet
‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’
‘Economische impact coronacrisis lijkt bij medewerker nog niet ingedaald’
Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”
In gesprek met Sipke Jan Bousema: “In het niets doen doet men iets.”
In gesprek met jeugdzorgbestuurder Hans du Prie: “Ik hoop dat de waardering van beroepen gaat veranderen.”
Tekstanalyse: ga jij 100.000 opmerkingen van klanten doornemen?
Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.
In gesprek met transitiebestuurder Willem Lageweg: Zien wat nodig is om naar een gezonde samenleving te migreren
Trends in Customer Experience 2: functionele service niet langer onderscheidend
Webinar over de impact van de coronacrisis op de huizenmarkt