Dé formule voor de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland
Hoe blijf je klantvriendelijk in een krappe arbeidsmarkt?
Het is bijna zover: op 11 mei weten we wie de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland zijn. De bekendmaking is tijdens een bijzondere inspiratiesessie in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen.
Klantvriendelijkheid begint bij je medewerkers. Maar hoe blijf je klantvriendelijk in de huidige krappe arbeidsmarkt? Wat is de juiste mix van technologie en talent? Tijdens de inspiratiesessie op donderdagmiddag 11 mei in Utrecht onthullen we de succesformule voor prijswinnende klantvriendelijkheid: HX=EX+CX. Onderzoekers én prijswinnaars leggen uit waar je – juist nu – het verschil kunt maken. Weten hoe deze formule werkt? Schrijf je nu in! We hebben beperkte capaciteit, dus wacht niet te lang.
Al 16 jaar het grootste onafhankelijke onderzoek
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Jaarlijks halen we ruim 50.000 beoordelingen op voor bedrijven in 10 branches.
De verkiezing geeft sinds 2007 een actueel en accuraat beeld van de stand van de klantvriendelijkheid in Nederland. Bovendien zie je hoe deze klantvriendelijkheid zich heeft ontwikkeld in de afgelopen 16 jaar. Het onderzoek is een mooie algemene graadmeter en geeft onderzochte bedrijven houvast als benchmark. Hoe doen deze het in vergelijking met branchegenoten, waar valt nog winst te behalen?
Bekijk het event van vorig jaar
Download de KLANT 2022
De KLANT is een jaarlijkse uitgave van MarketResponse naar aanleiding van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Je leest hierin alle resultaten van het onderzoek en veel inspiratie over klantgerichtheid. Je kunt hier KLANT 2022 downloaden.
Download de KLANT 2022
"*" geeft vereiste velden aan
Wil je nog dieper de cijfers van het onderzoek induiken en waardevolle data voor jouw bedrijf en branche opdiepen? Wil je meer weten over de 7 Gouden Regels van klantvriendelijkheid? Neem dan contact op met Gerrit Piksen, Expert Customer Experience: gerrit.piksen@marketresponse.nl.