Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Wat willen klanten van jouw organisatie? En wat ervaren ze?

Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Wat beleven klanten in de totale klantreis bij jouw organisatie? Hoe bewegen ze zich van contactpunt naar contactpunt en wat vinden ze van die ervaring? Als je dat tot in detail weet, kun je de customer experience (CX) steeds verder verbeteren. Zodat klanten blij zijn, blijven en anderen enthousiast maken voor je.

Klanttevredenheidsonderzoeken op maat

Al meer dan dertig jaar doen we onderzoek naar het meten van klanttevredenheid in Nederland. Voor kleine, middelgrote en grote organisaties meten we de beoordeling en waardering van klanten. Met beproefde klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) op maat brengen we naar boven hoe klanten écht over jouw organisatie denken. Zijn ze tevreden over contact, aankoop, klachtafhandeling, service? Met een transactioneel onderzoek meten we specifieke processen of contactpunten. Waarom haken klanten net voor de bevestiging af? Kan de leveringsprocedure beter? Kun je de klantbeleving optimaliseren? Dit leer je allemaal in een klanttevredenheidsonderzoek. Er zijn meerdere manieren om klanttevredenheid te meten met klanttevredenheidsonderzoeken.

Direct kennismaken?

Gerrit Piksen
Teammanager | Expert Customer Insights

gerrit.piksen@marketresponse.nl

+31 6 46 08 73 54

Direct Feedback

Met onze Direct Feedback zit je kort op de interactie met je klant door kort na interactie een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Heel snel beoordelen klanten de recente ervaring met jouw organisatie op een specifiek onderdeel. Het klantoordeel zie je direct terug in een gebruiksvriendelijk dashboard. Zo kun je eenvoudig klanttevredenheid meten en jouw medewerkers zien direct welke impact zij hebben op de tevredenheid van klanten. Daar kun je direct opvolging aan geven en de klantbeleving optimaliseren. Zo is Direct Feedback een ideale managementtool voor het meten van klanttevredenheid van je organisatie, te rapporteren en op te volgen. Meer informatie over de tool voor klant onderzoek Direct Feedback.

Zet je klanten echt centraal

Alleen als je inzicht hebt in de CX kun je gestructureerd werken aan betere klanttevredenheid, meer klantenbinding en steviger klantloyaliteit. Daarmee werk je doelgericht aan de groei van je organisatie. Wil je de klant echt centraal zetten? Laat ons een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Wij bieden meerdere manieren om klanttevredenheid te meten. Wij helpen je KPI klanttevredenheid te meten om de klantreis en customer experience onweerstaanbaar te maken voor klanten. En omdat Employee Experience in nauw verband staat met Customer Experience, is het ook slim om een werknemerstevredenheidsonderzoek uit te laten voeren.

Door marktonderzoek naar klanttevredenheid kunnen organisaties niet alleen de tevredenheid van hun klanten meten, maar ook waardevolle inzichten verkrijgen die bijdragen aan het verbeteren van de klantbeleving. Door middel van klant onderzoek kunnen specifieke pijnpunten geïdentificeerd worden en kunnen gerichte acties ondernomen worden om de algehele tevredenheid te verhogen. Het doel is om met deze inzichten niet alleen de tevredenheid, maar ook de loyaliteit en betrokkenheid van klanten te versterken.