Sentimentpeiling (Pulse Survey)
Direct inzichtelijk maken hoe de medewerkers je organisatie ervaren met een snel onderzoek.
Medewerkers zijn het belangrijkste kapitaal van een organisatie. Zij doen het werk. Maar ze doen nog veel meer. Zij bepalen of een klant zich thuis voelt bij je. Of een klant zich gehoord, gewaardeerd en beloond voelt. Zo heeft de customer experience (CX) een directe link met de employee experience (EX). Datzelfde geldt voor collega’s. Enthousiaste medewerkers hebben veel invloed op de motivatie en het enthousiasme van collega’s. Betrokken en bevlogen medewerkers zijn hun gewicht in goud waard.
Hoe houd je je medewerkers oprecht betrokken, bevlogen en tevreden? Hoe zorg je ervoor dat ook voor hen de missie, visie en merkwaarden leidend zijn? Dat zij de maatschappelijke keuzes en duurzaamheid van je organisatie (sustainable experience – SX) vertegenwoordigen? Hoe haak je als organisatie in op actuele thema’s zoals het hybride werken?
Wij hebben veel ervaring in onderzoek naar employee experience (EX). We zijn gespecialiseerd in het combineren van onderzoeksresultaten op maat met bestaande data. Dat levert jouw organisatie direct toepasbare stuurinformatie op om je medewerkers te motiveren, te laten groeien en aan je te binden.
Wil je meer weten over hoe jouw HRM-beleid (HX) kan leiden tot een betere medewerkersbeleving (EX) en een prijswinnende klantbeleving (CX)?
"*" geeft vereiste velden aan
Iedere medewerker heeft een persoonlijke beleving (employee journey). Om die gestructureerd en doelgericht in beeld te brengen gebruiken we de Employee Life Cycle. Daarmee is continu inzichtelijk wat de beleving van een (potentiële) werknemer is tijdens alle contacten met een organisatie en hoe dit overeenkomt met de wensen en verwachtingen.
Op het gebied van employee experience bieden we je twee gespecialiseerde oplossingen:
Irene Klein Bog
Senior research consultant