Hoe maak je de ervaring voor klanten onweerstaanbaar?
De beleving van je huidige klanten in kaart brengen en leren wat er beter kan.
De ‘momenten van de waarheid’ in de klantreis in kaart brengen.
Online kwalitatieve marktonderzoeksmethoden voor professioneel onderzoek
Xceptionals zijn de winnaars van morgen.
De Monitor Merk & Maatschappij houdt in de gaten hoe jouw doelgroep aankijkt tegen de maatschappelijke rol en impact van je merk.
Welke zorgverzekeraar scoort hoog in klanttevredenheid?
Hoe tevreden zijn patiënten en cliënten over de zorgverlening?
Haal het beste in je werknemers naar boven.
Direct inzichtelijk maken hoe de medewerkers je organisatie ervaren met een snel onderzoek.
Klanttevredenheid begint en eindigt bij de medewerkersbetrokkenheid. Daarom is het van belang om te weten wat er leeft onder jouw medewerkers.
Merkbeleid baseer je op feiten, niet op gevoel of verleden.
Merkbeleid baseer je op feiten, niet op gevoel of verleden
In 6 stappen naar een insight-based merkpositionering
Onderzoek de marktpositie van je merk en ontdek de kansen met het BrandneXt™-model.
Met ons reputatieonderzoek brengen we jouw reputatie exact in kaart.
Hoe weet je nou welke merkcommunicatie effectief is? En hoe bepaal je waar je staat met je merk? Oftewel: hoe scoort jouw merk in de brand tracker?
Slaat jouw folder, brief, flyer, mailing of webpagina aan bij je doelgroep? Met de Visual Check testen we of jouw boodschap zijn doel bereikt, nog voordat je hem de wereld in stuurt.
Een compleet andere manier van kijken naar het leven van organisaties
Hoe je jouw purpose om maatschappelijk verantwoord en duurzaam te ondernemen omzet in de praktijk.
Als je zeker wilt weten of je nieuwe product kans van slagen heeft, maak je gebruik van onze Concepttest.
Betere technieken geven ons betere inzichten. Online kwalitatieve en kwalitatieve (marketing)software voor professioneel onderzoek.
Ontcijfer en stroomlijn je interne datastromen.
Ongekend inzicht in je verkoopkansen met GIS Analyzer
Hoe bereik je gewenst gedrag bij maatschappelijke vraagstukken?
Met DSaaS haal je tijdelijk hooggekwalificeerde (marketing) data-experts in huis op projectbasis of via een strippenkaart.
Jouw marketingresultaten in één beeld
Zo zet je leads om in sales
Op data gebaseerde voorspellingen over klantgedrag
Inzicht in trends en consumentenvoorkeuren
Marktonderzoek, beleids- en opinieonderzoek, medewerkersonderzoek. Wie zijn je doelgroepen en klanten? Wat beweegt hen? Wat vinden zij?
De feiten, cijfers en ontwikkelingen helder in beeld
Waarom doen mensen wat ze doen en denken ze wat ze denken?