Duurzame innovatie
Hoe je jouw purpose om maatschappelijk verantwoord en duurzaam te ondernemen omzet in de praktijk.
Verandering is de enige constante. Een organisatie moet veranderen en innoveren om maatschappelijke ontwikkelingen (duurzaamheid, diversiteit, technologie, sociale impact) bij te houden. Hoe kun je toekomstbestendig en relevant blijven én commerciële en maatschappelijke kansen ontdekken, creëren en benutten?
Bij het ontwikkelen van een nieuwe strategie, productlijn of dienst is een goede balans tussen data en doelgerichte creativiteit onmisbaar. Dat geldt ook als je een structurele attitude- of gedragsverandering wilt bewerkstelligen. Voor kansrijke oplossingen die raken moet je in de visie van MarketResponse samen doelgericht onderzoeken, observeren, experimenteren, ontdekken, leren en bijsturen. Waarbij je de mens altijd centraal stelt en data, nieuwe inzichten en gevoel laat spreken.
MarketResponse is gespecialiseerd in maatwerk. We combineren nieuw verkregen onderzoeksresultaten met bestaande data en kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Hiervoor zetten we onder meer design thinking in, gecombineerd met principes uit de gedragspsychologie en organisatiewetenschappen. We bieden ook modules, die je afzonderlijk of in combinatie kunt afnemen. Waar nodig schakelen we de expertise in van andere disciplines binnen MarketResponse.
Koen van der Wal
Strategic Design | Research | Innovation